Alla inlägg under juni 2008

Av Kenny Johansson - 29 juni 2008 15:09

helgen har varit helt ok :)


på fredagen fick ja min nya mobil, w580i (tydligen ska knapparna gå söndersnart, vi får vänta och se xD) hade tråkigt, kolla vad Isa gjorde; hon var med Sofi (vem det nu är xD). Då sa hon att ja skulle åka ut dit och då gjorde jag det, var med dom. Sofi såg ut som att hon ville försvinna för jag och Isa var en del sjuka xD doppade bacon i chokladsås (det var gott!) sen var vi allmänt damp och hade sjuka idéer. Vi gjorde mat med, spaghetti och bacon. Medans ja och Sofi (som normala personer) hade på endast ketchup så har Isa på ketchup och chokladsås. Hon blev ganska besviken, men hon käka fan halva av en rätt stor portion xD Sen gjorde vi inte så mkt, leta sjuka saker på internet. roligt roligt. dampa utomhus, jätte roliga damp bilder blev det xD Sen kolla vi skräckis sleepwalker, den sög. sen kmr ja inte ihåg mer xD.


Igår (lördag) drog ja ut t Isa igen, för vi båda hade tråkigt och vrf inte supa!? jag och hon festa på hennes toa xD med jätte bra musik och tog det chill, snacka om allt och inget. Hon spraya i typ halva sin hårsprays flaska (heter det så? xD) i mitt hår, tvätta ur, och hon nöjde sig inte med att bara sköjla ur det, de skulle vara shampoo, balsam och hårinpackning xD. Soft som fan var denna helg ^^ 

Av Kenny Johansson - 24 juni 2008 15:23

Blogga time! :D


Helgen var as bra! visst, det var upp och ner men va fan, mesta dels bra! :D


BRA DELEN: Var med Adde, den jäveln har ju flytta så han kmr ja inte träffa lika ofta :/ men men, vi kanske bor i samma stad efter sommaren xD. Fest hos Bob!


Dagen efter bar det av till Mariestad! fest fest fest... på Torsö. As kul var det :D Jonte, Mattias, Nisse och en hel del massa :D


SUG DELEN: Festen hos bob var inte så kul för mig och adde, vi softa mest. Sen på lördagen när vi skulle till torsö så fick vi cykla 2 mil, sen hem igen >< ja hade en cykel som hade en jävla förbannelse över sig :O den fucka hela tiden >< Och på festplatsen slog vi upp tält, gick bra, men när vi skulle sova så har jonte spytt i tältet >< jag mattias och nicky fick sova i förtältet :O kallt, min sovsäck fuckade :/ det ledde till att jag sitter här nu med hals ont! yes!


överlag vare en kul helg! :) 

Av Kenny Johansson - 18 juni 2008 15:18

You’re worthless, you plague humanity


Bittra ord, och ja, är förbannat bitter, men jag har bestämt mig för att inte ens kolla åt ditt håll, du förmörkar bara min dag. Men som tur är finns det alltid en person som ljusar upp dagen, och det har hon gjort nu i snart 2 år, 1,5 år? haha, har inte så mkt koll på det. Men tack Sara för att du finns, du betyder as mkt <3


Och sommarjobbet går bättre och bättre för var dag som går xD Börjar få pejl på hur frukosten till de gamla ska vara och när det är fika osv. Idag fick vi gå och plocka blommer (med Johan och Carro som också sommarjobbar där fast på en annan avdelning) till nån midsommar gojs hehe. Ska få baka imorrn med :D och snart äre bara två veckor kvar av jobbet, har en känsla av att ja kmr sakna det, haha, var lite skeptisk i början men fan, pensionärerna är ju riktigt sköna x) spec Henrik (som är äldst och piggast) han rimmar på allting och sjunger och skrattar xD Jag och Helén (undra om ja stavade rätt där?) jobbar på dement avdelningen tror ja det var. Det finns en till skön snubbe där Bertil, hehe, han ska hem hela tiden och slå in dörren xD Bertil är go han :)




Av Kenny Johansson - 15 juni 2008 18:44

Börjar jobba imorrn! Pepp som fan... NOT!

Sitta och snacka med gamla människor (no offence) men jag känner mig grymt tveksam till detta, de är ju helt virriga. Men men, det kan bli kul och min uppfattning ändras nog helt efter dessa veckor på Mogården. Men det allra sjukaste med arbetsperioden är att ja måste jobba på mammas avdeling :O gaah, hon kmr säkert vara den sortens mamma som gör allt för att skämma ut sin unge dessa 4 veckor. Men men, thats life, får cash iaf.


Nån vecka efter Mogården blire trolgitvis sommarjobb på Zinkano med Pappa hehe, men har nog semester då så. tjänade då ca 3000 (vet ej riktigt nått sånt vare iaf) för en vecka.


Igår var soft iaf (byta ämne?). Hängde på Adde t Skövde för han har flyttat dit. Vi drog ut på stan, käkade sen så drog vi t GameHeaven (främst för att ja skulle kolla tågtider tills idag) Lirade CoD 4 (Call Of Duty 4) från 22 - 02 typ. haha, geeks! kul vare iaf :)

Av Kenny Johansson - 13 juni 2008 16:44

Var ett tag sen nu, och tro det eller ej... Jag snackar med Sara!! :'


 Och nu har vi fått Sommarlov! :'D men ja lyckades försova mig :D jag är bäst :)


Av Kenny Johansson - 5 juni 2008 16:46

Fest idag, i Mariestad, åker dit med Joakim aka Krull ;D typ en vecka kvar till sommarlovet, gott som helvete ta igen sig inför tvåan.


Vad jag ska göra på lovet är inge mer än chill, förutom första veckorna då ja ska jobba, sen 20 juli bäre av till Luleå för att träffa Sara! :D  <3 det ska bli underbart.

10 hela dagar där med henne :) 

Ovido - Quiz & Flashcards