Alla inlägg under november 2008

Av Kenny Johansson - 22 november 2008 21:24

har tråkigt, sett alla weeds säsonger (mindre än en vecka...) och inge kul spel har jag :O haha, synd om mig x) men Protest The Heros nya video har släppts yay :D


Protest The Hero - Palms Read

Av Kenny Johansson - 18 november 2008 18:33

älskar dig sara, du är mitt allt, klarar inte en dag utan dig, du gör mig till världens lyckligaste :) <3

Av Kenny Johansson - 18 november 2008 14:08

jag tror jag kommer bli lika addicted till Weeds (serien) som jag är till Scrubs haha, underbar serie, att jag inte började kolla på det när det började på tv, love it :)

Av Kenny Johansson - 18 november 2008 11:52

sjuk idag, likaså igår, hoppas på att bli bättre så jag kan gå till skolan imöra. Men känns nå lurt i örat (inte uttöjningen, i andra ;D) men det går nog över så det är nog inte öroninflamation :O det är hemskt >.< aja, nu ska jag spela spel och kolla på Weeds och Scrubs ;D peace out folks!

Av Kenny Johansson - 16 november 2008 18:01

Denna helg har jag inte gjort så mkt, det vanliga sitta hemma och fan sova ut, veckorna är så jobbiga hehe, knarkat the och scrubs, även massa gammal musik jag fick för mig att skaffa igen så som KoRn, Slayer och Suicidal Tendencies wonderful :D nu ska jag sätta in 12 mm i andra örat, pain men totally worth it ;D hadet, ciao!

Av Kenny Johansson - 14 november 2008 19:38

uhh, denna fredag gick ju inte som planerat. Sara kanske inte kommer hem så kmr inte få snacka med henne idag :/ hennes pengar är slut, så kan ej sms, var tvungen att städa rummet och slänga skräp... uhh, fan klockan är ju snart 8, får slänga skräp imorrn, blir väll till att städa sen fortsätta att tanka hem Sims 2 så jag kan dränka isolerings känslan med det... men blir galen, fan måste snacka med sara! gah, älskar dig sara mest av allt<3


ööh, lyssna på Rise Against och Strike Anywhere hela kvällen, pure punk (eller melodic-hardcore om man ska vara petfis)

Av Kenny Johansson - 13 november 2008 16:22

Nu var det ett bra tag sen man skrev, inte hänt så möe de senaste. Denna vecka började kasst, först var tåget försenat så jag och Jocke var tvungna att åka över Mariestad, när vi rullar in i Mariestad så åker 512:an som går till Hova. As kul, nej. Vi får vänta på tåget till Hova där, komma hem en timma senare! yay. Sen på tisdagen var jag på sjukhuset, ska opereras nästa år. efter sjukhuset satt jag på GH i en timma och vänta på bussen, sen komma hem kl. 15 :D sen på onsdagen hamnar bussen bakom en jävla traktor, och busschaffisen kör ju inte om, så vi kmr sent till Mariestad, wey, men när vi kom till stationen höll bussen på att backa ut, vi fick springa ut och stoppa bussen, vi kom med iaf :D senare på kvällen pajjade min strömsladd till datan, jippi! en sån fitta kostar 600 :- :O men vi ska leta rätt på en billigare. Idag fick jag komma hem kl 15 :D det var ju bra :) sitter och dunkar "Nightmare Revisited" en samlins skiva med låtar från Nightmare Before Christmas. Det är kända band som gör covers på dom, med bland annat finns Rise Against, Marilyn Manson, Korn och Tiger Army :D riktigt bra :) snackar med Sara med :D


Och vi ska beställa biljett upp till Luleå med :) nice som fan, få träffa i dig i typ två veckor, fan va underbart :D älskar dig sara, du är bäst<3

Av Kenny Johansson - 2 november 2008 21:30

Kom hem från skövde idag då, festen igår var kul som fan, jag hade kul iaf ^^ haha, träffade klasskompisarna osv :)


idag har ja inte gjort så möe, suttit hemma, snackat med sara och tagit det chill, gött som fan. saknar henne nåt så in i helvete bara, men nästa månad ses vi :D fan vad jag längtar efter dig :)<3<3<3<3


just nu sitter jag och lyssnar på hederlig screamo dvs Saetia, Raein och I Hate Myself, screamo går seriöst direkt in i hjärtat så jävla bra! Screamo och klotter booyah. 


 och där har vi resultatet x)

Ovido - Quiz & Flashcards