Direktlänk till inlägg 14 november 2008

All these days

Av Kenny Johansson - 14 november 2008 19:38

uhh, denna fredag gick ju inte som planerat. Sara kanske inte kommer hem så kmr inte få snacka med henne idag :/ hennes pengar är slut, så kan ej sms, var tvungen att städa rummet och slänga skräp... uhh, fan klockan är ju snart 8, får slänga skräp imorrn, blir väll till att städa sen fortsätta att tanka hem Sims 2 så jag kan dränka isolerings känslan med det... men blir galen, fan måste snacka med sara! gah, älskar dig sara mest av allt<3


ööh, lyssna på Rise Against och Strike Anywhere hela kvällen, pure punk (eller melodic-hardcore om man ska vara petfis)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kenny Johansson - 25 januari 2009 22:31

A thousand miles seems pretty far But they've got planes and trains and cars I'd walk to you if I had no other way Our friends would all make fun of us and we'll just laugh along because we know That none of them have felt this way Delila...

Av Kenny Johansson - 24 december 2008 21:11

Julafton. jag bryr mig bara mindre och mindre för varje år som går, julbord med släkten, få presenterna sen vara social någon timma sen ut med Oskar och vandra i Hova. Andra året i rad nu men inga fel med det, jag och oskar tänkte supa till lite nu i...

Av Kenny Johansson - 16 december 2008 22:55

http://www.fargadelinser.se/   åh lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol.... ...

Av Kenny Johansson - 13 december 2008 18:01

Igår försov jag mig, fick åka med halv tio tåget till Mariestad. Missade multimedian, inte hela världen. Sen resurstid lr det blev mer frukosttid i skolan. Tydligen fick man gratis fika i cafeterian så en lussekatt (inte det goaste), två pepparkakor ...

Av Kenny Johansson - 7 december 2008 23:01

var ett tag sen nu, har inte hänt så möe de dagar jag inte skrivit, saknat sara mer och mer, kommit närmare dagen jag åker till sara, var på kalas i gbg (kusin fyldde 15)   just nu ligger jag i sängen, pumpar ut killswitch och andra metalcore band ur...

Ovido - Quiz & Flashcards