Alla inlägg under oktober 2008

Av Kenny Johansson - 25 oktober 2008 00:07

Skolan (igår) var soft, tema dag: Sex och samlevnad (om jag minns rätt xD)


började med att jag försov mig, wey, men kom en typ 10min försent, ungdoms mottagningen snacka om samma sak de snackat om för typ nåt år sen för oss... sen var det en från RFSL som snacka, det var kul för alla var oseriösa ^^ sen vare dags för en Utvärderings Övning, min grupp fick ha den med Morgan. Och den blev ju inte så seriös, började med att Morgan djävlades med Alex (han brände baguetter i micron på full effekt). sen ändrade vi regler och skit och diskuterade om frågorna i typ 2 sek xD Morgan tröttna och sa att vi lika gärna kunde skita i det, så han hämta hon från RFSL och vi fick "presenter". Kondomer i regnbågens färgen. woo...

Sen hem och få reda på att jag måste åka till Arboga för att ta tåget imöra till STHLM och vänta -___-' men aja väntar ju på sara!<3


Och nu är det lördag den 25:e oktober, jag sitter i Arboga som sagt hos min kusin vi har tryckt chips, käkat kebab, gött! haha, men iaf den 25:e äre nu det innebär att jag träffar Sara idag!!!!!!!!! gah fan vad jag har längtat, älskar dig över allt annat, du är det absolut finaste jag vet<3<3<3<3<3<3

Av Kenny Johansson - 23 oktober 2008 22:21

snart så äre lördag! gah, längtar :'D

är dö trött... men ändå lägger jag mig inte tidigare, får sluta upp med det, men snart äre ju lov, så  återhämtning. Plus att sara är här då så det blir ännu bättre :D fan vad jag älskar dig människa, underbar är du!<3


mmmm, metalcore :G


Parkway drive - Mutiny


 Fuck the memories.
We’re dead at every turn.
So spin your fucking shit and we’ll die with every twist of tongue.
Your hollow gaze has shifted past my eyes.
Another dead face fades away.
Now what’s left to take?
Another day I regret your memory.
In my mind you will never be more that this.
So what’s left to fucking take?
Now my trust is gone.
As your world comes crashing down I’m going to watch it fucking burn.
Everything we had lies in pieces.
Everything we had fucking dies... tonight.
Through those deceiving eyes I’ve seen the blackest heart.
The blackest heart.
Everything you love fucking dies tonight.

Av Kenny Johansson - 21 oktober 2008 19:46

Idag erbjöd sig mamma att betala bulgarien resan, betala biljett så jag kan träffa Sara igen snart... bra erbjudande oja... men då måste jag raka av mig håret... inte så hel sugen.. men jag vene, vill ändå inte raka av det.. uhh. egentligen är svaret jätte enkelt men...

Av Kenny Johansson - 19 oktober 2008 20:31

helgen har varit ganska chill, inte gjort nåt speciellt, GTA (som vanligt, får ta och sluta med det :S) var med Oskar, Daniel och Bullar i lördags, det var ju roligt hehe ^^


töjde ut örat med, pain men värt det. skrivit detta på bdb med, men iaf. Mindre än en vecka tills Sara är här :D har typ skrivit det i varje inlägg men snart så :'D älskar dig som fan Sara<3

Av Kenny Johansson - 15 oktober 2008 22:06

Jag vene, skolan är bara sjukt trälig... jag orkar inte med nåt, tröttheten slår till direkt när jag kliver över tröskeln när jag kommit hem. Jag vill ha lovet nu, bara chilla och vara med Sara. Ta igen sig så in i helvete. GE MIG LOV!


Tröst i höstmörkret är Sara (älskar dig över allt annat<3) The Black Dahlia Murder, I Killed The Prom Queen, Parkway Drive sist men inte minst har vi de två band som faktiskt slår allt: Rise Against & Alexisonfire.


jag älskar allt med "core" i xD metalcore, deathcore, mathcore, hardcore, post-hardcore, you name it!


aja, lägga sig i sängen och kolla på Inget är heligt och snacka med sara en stund till.

Av Kenny Johansson - 12 oktober 2008 08:51

Slappat i helgen, snackat med sara, bytt rum, slappat (GTA xD)


sen har jag börjat töja mitt andra öra, awesome :'D

Och nästa vecka kmr sara :'D <3<3 fan va ja längtar :)

Av Kenny Johansson - 11 oktober 2008 21:58

och boohyah, 3mm i andra örat, tror jag bara kör till 16mm i varje öra.


idag är det bara två veckor kvar, jag tjatar som fan om det med att sara ska komma, men saknar henne så! <3

Av Kenny Johansson - 8 oktober 2008 20:50

Fan va gött med nytt Rise Against album, så jävla bra :'D


Och snart är 25:e  okt här :D träffa sara, fan va ja saknar henne!<3


nu ska ja lägga mig, snacka med sara och se Hell Ride, boohyaah

Ovido - Quiz & Flashcards