Alla inlägg under augusti 2008

Av Kenny Johansson - 29 augusti 2008 06:25

En månad har nu förflutit, det innebär att jag och sara har varit tillsammans i en månad. jag är verkligen as lycklig för att jag har dig, trotts att du är 150 mil bort så känns det som att du är med mig varje dag, jag älskar dig över allt annat sara, du är allt för mig, finns ingen som dig. älskar dig mest av allt, lämnar aldrig dig <33

Av Kenny Johansson - 28 augusti 2008 20:47

Band möte igår (Onsdags) det var sjukt trevligt måste jag säga haha.


 Mendet känns sjukt på nåt vis, har ju knappt börjat lära mig guran, men har skaffat mig guitar pro så nu jävlar ska det bli spela av haha, sen har jag tid med för att Jonte ska lära sig growla :D


Bandet:


Louise - Sång

Jonte- Sång

Adde - Bas

Mattias - Gitarr

Kenny (moi dårå) - Gitarr

Levin (han heter nåt i förnamn med) - Gitarr

Dennis - Trummor


sju pers, detta kan bli intressant, alla gillar olika musik men ändå samma musik lr nåt i den stilen xD


Och namnet är typ klockrent iaf vad ja tycker, Syndrome 

Av Kenny Johansson - 21 augusti 2008 21:52

gah, jag vill ha sara här nu :(

saknar henne så, och jag älskar henne mest av allt,  fan va underbart det ska bli i oktober när du kommer hit :'D gah, längtar som fan, maha. du är allt, aldrig att jag ger upp dig <3<3<3<3

Av Kenny Johansson - 20 augusti 2008 22:04

skolan startade idag, inte helt fel egentligen, bara det att jag har ett sugit schema, oh yeah. Men vem vet, kanske flytt till skultorp, hoppas det iaf :O


Och en annan bra sak som jag fick reda på idag var ju att jag och Sara har höstlov samtidigt :'D gah kan knappt vänta tills oktober, maha, saknar henne som fan :O du är allt för mig <33


Men nu är jag typ orolig för hur jag ska komma hem imorrn, yay kl 17:00 o.O men Joakim hade tydligen en lösning på det... men känns inte bra att komma hem 20:15 :O


aja, hoppa in i dusch sen sova, yay...

Av Kenny Johansson - 19 augusti 2008 16:27

alltså, inget händer vene vad ja ska skriva. Ett under att jag kommit så här långt :O

Livet är det samma jag saknar sara som fan, kan knappt vanta tills oktober när du kmr! :D (om vi nu har lov samtidigt)


Imorrn äre skola, sen efter det ska ja kanske till Stefan, yay, kul :D hardcore och deathcore och typ spela Wasteland, fuck yeah hahaha ;D


Helgen som är typ snart, fest. wooo 

Av Kenny Johansson - 14 augusti 2008 22:17

Just nu vill jag bara gå ur gymnasiet så ja kan sticka här ifrån, saknar Sara som bara fan :( hatar avståndet, kan inte nån typ mosa ihop Sverige lite granna så  vi kommer lite närmare varandra?


älskar dig Sara, du är allt för mig <33

Av Kenny Johansson - 10 augusti 2008 15:11

Nu var det ett bra tag sen man skrev, men det händer ju inte så mkt i livet just nu, typ "lugnet före stormen" dvs att stormen är skolan... men ärligt så ska det bli kul att börja igen, träffa klassen, annat folk från skolan som man knappt träffat nu på lovet.. andra året, yay, grafisk inriktning :'D fota, rita, filma oja, helt ok! Japanska har jag med, haha, undra hur det går, ^^


saknar fortfarande sara :/ hoppas vi har lov samtidigt, för då kmr hon ner till mig, maha :'D älskar dig mest <3 

Av Kenny Johansson - 3 augusti 2008 12:06

Åka hem idag, skönt faktikst, men skulle som sagt hellre vara i Lule med Sara.

Mina kläder är skitiga, min kropp värker, jag är trött, sovit typ en fyra timmar.


Sista dagen på PIP, lite synd men bra på ett sätt hehe. Mustasch var as goa och jag fångade spritflaska sångaren slängde ut (sagt det flera gånger nu, det är ju nå att skryta om :O brukar inte kunna få skryta haha). Sen Soilwork, åh <3 jag vill mosha mer, fan va kul. Sen att få vara del i en WALL OF DEATH :G, underbart. Klarade mig från armbågar och knytnäver, dock for ja i baken typ tre gånger xD första gången inge farligt, andra gången fick ja tre - fyra pers över mig hehe tredje gången landa ja på en sten och slog i revbenen. 


saknar dig sara, du är allt, älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards