Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

You and I

Av Kenny Johansson - 25 januari 2009 22:31

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame


älskar dig sara, du är bäst <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kenny Johansson - 24 december 2008 21:11

Julafton. jag bryr mig bara mindre och mindre för varje år som går, julbord med släkten, få presenterna sen vara social någon timma sen ut med Oskar och vandra i Hova. Andra året i rad nu men inga fel med det, jag och oskar tänkte supa till lite nu i...

Av Kenny Johansson - 16 december 2008 22:55

http://www.fargadelinser.se/   åh lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol.... ...

Av Kenny Johansson - 13 december 2008 18:01

Igår försov jag mig, fick åka med halv tio tåget till Mariestad. Missade multimedian, inte hela världen. Sen resurstid lr det blev mer frukosttid i skolan. Tydligen fick man gratis fika i cafeterian så en lussekatt (inte det goaste), två pepparkakor ...

Av Kenny Johansson - 7 december 2008 23:01

var ett tag sen nu, har inte hänt så möe de dagar jag inte skrivit, saknat sara mer och mer, kommit närmare dagen jag åker till sara, var på kalas i gbg (kusin fyldde 15)   just nu ligger jag i sängen, pumpar ut killswitch och andra metalcore band ur...

Av Kenny Johansson - 22 november 2008 21:24

har tråkigt, sett alla weeds säsonger (mindre än en vecka...) och inge kul spel har jag :O haha, synd om mig x) men Protest The Heros nya video har släppts yay :D   Protest The Hero - Palms Read ...

Ovido - Quiz & Flashcards